Zapraszamy na nasz blog
Gimnazjum im. ks. Wacława Rabczyńskiego w Wasilkowie

Kronika szkoły

Wizyta w Stadtbergen 4-9 marca 2012

4 marca 2012 roku, godzina 7:10, cała ekipa - Iga Wojtach, Kuba Janowicz, Kuba Kownacki, Martyna Bylińska, Agata Żyłkiewicz oraz pani Kuźmicka i pani Bejm czeka z niecierpliwością. 7:20, wraz ze startem rozpoczęła się nasza podróż !

Na lotnisku w Warszawie podekscytowanie niektórych z nas, bo to ich pierwszy lot samolotem.

Przylot do Monachium i znów nerwy z obawy przed nieznanym! Ale stawiliśmy temu czoła i nigdy nie zapomnimy tej wspaniałej przygody.

Podczas pobytu w Stadtbergen mieliśmy okazje zobaczyć jak uczniowie niemieccy nie tylko się uczą ale i bawią. Byliśmy bowiem wspólnie na kręgielni, oraz dyskotece szkolnej. Podczas tych imprez poznaliśmy się z pozostałymi uczestnikami projektu; z Finlandii, Anglii i Hiszpanii.

Niestety piątek szybko nadszedł i musieliśmy opuścić Stadtbergen. Zrobiliśmy to z żalem w sercach. Ledwo nawiązaliśmy nowe przyjaźnie, a czas kazał nam się rozstać. Wszyscy jesteśmy zadowoleni z wyjazdu oraz z możliwości poznania kultury innych.

Teraz nasza kolej, aby powitać przyjeżdżających gości! Już w maju !

Agata Żyłkiewicz klasa III E

Wizyta w Stadtbergen ... fotogaleria
(aby powiększyć zdjęcie, kliknij na miniaturkę)

Na lotnisku w Warszawie Na lotnisku w Warszawie Przedstawienie powitalne
Spotkanie z Burmistrzem Stadtbergen Wspólne zdjęcie z młodzieżą z Finlandii, Anglii, Niemiec Poznajemy nowe gry …
tu trzeba być bardzo zręcznym Instrukcja do wykonania ( latającego jajka) W takim pojeździe jajko z pewnością się nie potłucze
Zajęcia muzyczne….. ……. i taneczne Próbujemy swoich sił ……
……. na zajęciach technicznych My na zajęciach, a nauczyciele debatują na temat współpracy Zajęcia w kuchni
Przygotowywanie lunchu Gotowy lunch Podczas wspólnego posiłku
Widok z ratusza na Augsburg Z wizytą w salonie BMW Jakub wybrał motocykl,
a nam się podoba ten samochód Na wieży widokowej Stadionu w Monachium Widok z wieży
Zwiedzanie Monachium Kościół o architekturze „ rococo” W Alpach oczywiście pada śnieg
Ostatnie spotkanie z panią dyrektor szkoły  ( trzecia od prawej strony),  z kolegami i koleżankami z Niemiec Pożegnalna kolacja Wracamy do domu !
Ostatnie spotkanie z panią dyrektor szkoły ( trzecia od prawej strony), z kolegami i koleżankami z Niemiec Pożegnalna kolacja Wracamy do domu !

Powrót

gimnazjum, szkoła, szkolnictwo, klasa, klasy, uczeń, uczniowie, oceny, rodzice, oświata, Wasilków, ksiądz, Rabczyński,Samorząd Uczniowski, lekcje, lekcja